Stage lopen op Kololo - Reisverslagen van Vera de Boer - WaarBenJij.nu Stage lopen op Kololo - Reisverslagen van Vera de Boer - WaarBenJij.nu

Stage lopen op Kololo

Van 1 februari 2013 tot 30 juni 2013 ga ik stage lopen in Zuid-Afrika. Ik ga stage lopen bij Kololo Game Reserve. Dit is een wildreservaat in het Waterberg gebied in de noordelijke provincie Limpopo, en is 3 uur rijden vanaf Johannesburg. Het is een mooie safaribestemming waar je tussen veilig wild kunt lopen, fietsen of (safari)rijden. Aangrenzend aan Kololo ligt het Welgevonden Game Reserve, waar de big 5 te vinden is (de leeuw, neushoorn, buffel, luipaard en de olifant). Kololo Game Reserve heeft luxe villas, chalets en een tentenkamp.

Op deze prachtige bestemming ga ik 5 maanden stage lopen voor mijn studie toerisme. Op deze site komen mijn verhalen en foto's, zodat iedereen kan zien wat ik hier allemaal beleef!

site van mijn stage adres: www.kololo.co.za

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2013

rondreis Zuid-Afrika

16 Maart 2013

bela bela

21 Februari 2013

Dumelana Lettie, ke kgopela dijo

10 Februari 2013

een week in de bush

03 Februari 2013

aankomst op Kololo
Vera

Welkom op mijn waarbenjij.nu Op deze pagina probeer ik regelmatig verhalen en foto's te plaatsen tijdens mijn stage in Zuid-Afrika.

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10173

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 19 April 2014

Studiereis Servië, Montenegro, Bosnië en Kroatië

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage lopen op Kololo

Landen bezocht: